Andra Advent!

 
Idag vaknade jag i soffan utan att jag frös som en idiot, hitta lite kläder i en soffa som jag tog på mig.
Hitta hjärtats mobil i slasken :S så nu fungerar den inte tyvärr..
försökte prata med honom om gårdagens händelser men han vägrar verkligen.
 
Snacka lite med Pappa i tele, dem var på Haraberget o kolla på Julsaker. Fråga Miami om vi skulle ta en sväng dit samt att då får Misty en rejäl promenix o att vi skulle ta Ica på vägen hem.
Gick dit o snacka med Pappa, var inte direkt mycket där detta året men är allt lite mysigt.
Vi blev bjuda på kvällsmat i Vreta vid 19 tiden ikv. 
 
Väl hemma igen försökte jag prata med Hjärtat igen, men utan resultat. Han skulle till sin Tvillingbror islt..
Mandah kom upp strax efter att han gått, vi snacka lite om gårdagens kaos. tjöta ett tag o iinsåg hur jäkla bakfulla vi verkligen är idag, tur att man inte skulle jobbat asså. Hade no inte gått så bra, haha
Sen vänta jag på att Pappa skulle hämta mig o Miami, så skulle vi till Vreta. Gött att slippa gå i detta väder.
Väl i Vreta bjöds det på janssons frestelse, köttbullar, prinskorv o såklart omellett med svampstuvning på.
Satt o tjöta lite om allt möjligt, fick många roliga skratt ihop med familjen :)
Sen vid halv 10 var det dags att åka hemåt, började snöa ganska mycket då oxå.
 
Hemma ensam i lägenheten igen då, inte direkt roligt kan jag påstå.. men sånt är livet fan.
Städa lite granna o myste lite med djuren, tog en snabb dusch o sen tog jag hand om disken.
Höll på o pilla med hjärtats mobil, skulle få den att fungera intalade jag mig själv.
Den har legat i en påse med ris sen jag vaknade imorse, tog fram hårtorken för tänkte det kanske kan fungera?!
Jag kan bara säga att jag är bäst ;) För nu fungerar mobilen igen, man ska aldrig ge sig. haha
 
Nu är det dags för mig att sova så jag orkar jobba imorn bitti, 7-16 som vanligt. Sen blir det att städa mera hemma o se om någon kan hjälpa mig att tapetsera annars börjar jag fixa i sovrummet ^^
Nattinatt på er.




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback