Allt går utför...

Allt gåt utför just nu, ingenting blir bra. Allt blir bara sämre o sämre.. blir deprimerad mer o mer för varje.
Hjärtat finns ej kvar, kaos i lägenheten o idiot jobb.
Ska gå på ett schema som dem gör, jobbar hela julhelgen o nyårshelgen. Blir att va hemma båda helgerna i ensamheten.. inget roligt alls fan, idioter som gör schemat pga att ingen annan vill jobba o då får jag alla dem tiderna för att jag är lasad, kan inte säga till om någonting. Ingen är snäll heller o gör  byte med mig.
Suck, är så trött på allt att jag inte vet vad jag ska ta vägen längre.
Får vara glad at jag har jobb men vem vill jobba varje dag? Inte jag ialf, så mycket man har ställt upp för arbetskamraterna o vad får man tillbaka om inte ett idiot schema! 
 
Får spara alla pengar o dra sen när man fyller år i februari, vill inte vara kvar här längre.
Har förstört tillräckligt mycket, ingenting går att lösa heller verkar det som. 
fuck it all... 
 
Misty verkar inte må så bra pga allt kaos, inte jag heller fan. Känns som om jag snart går in i väggen igen.
Vart ska vi ta vägen egentligen, måste finnas ett bättre liv än detta.. eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback