Uppe efter tuppen !

 
 
Go' Morgon !
 
Då är man redan uppe fast efter tuppen
vi har redan ätit frukost & blir snart att ta en promenix
sedan får man rensa lite mera hemma iväntan på att Mandah ska vakna
då ska vi fram till reprisen & kolla om det finns något skojsigt där att hitta
vill fram till Jockes Måleri för att hämta mera tapeter, spackel & shit samt
låna hem nya kartor så jag kan välja vad jag ska ha för färg i vardagsrummet
blir att göra om mycket här hemma, vilket jag gillar som fan ;)
 
funderar på att gå till Vreta vid 13 -tiden & hälsa på lite
vill inte gå för tidigt dit med tanka på att mammi har jobbat inatt så hon ska få sova ifred tycker jag
får hoppas dem bjuder på någon god mat
ska hjälpa till att städa ur morfars gamla lägenhet idag
det ska vara klart denna månaden så finns inte många mer dagar kvar nu
 
Vad som mer händer idag vet jag inte ännu
men det återstår att se
för nu ska jag ut på en morgon promenix med min trötta Hund ! :)
 
Hoppas alla får en bra dag , skriver mer senare om jag kommer ihåg det
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback