Trött & sleten ..

 
Go' Kväll !
 
Nu har jag ialf sovit minst 4 timmar
är gött seg kan jag lova så fixade lite mat, energidryck & kaffe
så jag hoppas på att hålla mig pigg ett tag
ialf hela natten eftersom jag ska jobba men är inte direkt pigg på't alls
har fortfarande sjukt ont i hela kroppen, hjälper ej med värktabletter heller "/
 
Det gick bra hos u-mottagningen idag men det tar en vecka för att vänta på provsvaren
vilket är sjukt, jävla segt kan jag lova er!
håll tummarna på att det inte är något dåligt
Var änven framme en snabb i sämhället med Mandah
innan det var dags att gå hem för att fixa lite innan man kunne sova några timmar
 
Har fixat all tvätt nu ialf, så slapp ta det i sista minuten
Misty har redan varit ute 3 ggr idag
nyss blev det en ganska lång runda så hon klarar sig till 20.00 ikväll
då blire antagligen jag som går ut med henne då oxå
innan jag ska till jobbet såklart
eftersom Prinsen somna direkt i soffan efter jobbet idag
är inte förvånad alls, så får hoppas han är vaken senare så Misty slipper bröta runt i hela lägenheten
 
Nu kollar jag på lite TV, NCIS såklart
har ingen lust att kolla på någon serie eftersom ljudet är för brusigt på Prinsens Data
lägger ner det om jag ej kan ta det till min data ^^
 
 
Hmm, funderade på att göra syltgrottor förut men tänkte att jag gör det imorn
när jag har lite mer tid på mig samt sovit mera :)
 
skriver kanske mera senare om jag inte har somnat & måste springa till jobbet vill säga ;)
Hoppas alla får en bra kväll !
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback