Sista helgen med jobb "/ :)

 
G'o Kväll ! :)
 
Då har man jobbat hela helgen
den sista helgen man hade
så nu är man arbetslös
timvikarie utan förfrågningar
men man får ha tåladmod
har lagt mig tillgänglig
ska ringa lite ställen imorn
samt A-kassan så man förhoppningsvis får lite pengar
så man klarar av att bo kvar & leva vill säga ^^
 
Jag är rätt så sliten
fast jag vart ledig en vecka

har inte hunnit med så mycket här hemma
men det kommer la får man hoppas
måste hämta mera tapeter
samt kolla på nya, skulle gjort de förra veckan men orkade inte
 
Nu ska jag ta en nattcigg,
sedan krypa ner breve Prinsen som kollar på film
han ska snart upp för att åka till jobbe
jag kan ialf sova några timmar mera men ska upp vid 9
ringa direkt samt plocka ihop tvätten
blir att tvätta imorn kväll
redan vid 13.00 ska jag till Vreta för att äta middag
hoppas det är lika fint väder imorn som det var idag :)
 
 
Sov gott, dröm sött om alla små grodor ni mött ^^
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback