regnskurar hela dagen lång?

 
Jessie J - Domino
 
 
Ja då var man tillbaka efter att ha fixat tvätten & vart på promenix
kul att vi är pisseblöta, slänga alla kläder i tvätten fan
kom ett ösregn när vi bara gått en halv promenix
inget roligt alls fan
hatar att gå ute när det regnar
 
man har hunnit vara en sväng i Vreta
åt middag samt fika med kaffe & cigg ;)
nu är man hemma igen & ska ta en dusch innan man ska fram
för att möta Prinsen som kommer hem från jobbet
samt att Misty får en promenix innan jag ska vila
så jag orkar jobba hela natten
 
Såhär tråkigt hade jag när jag väntade på tvätten imorse xD
- bjuder på't denna gång -
-
**
 
Rosa & svart, jag som ej gillar rosa alls ! ;0
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback