Morgon stund har guld i mun :)

 
God Morgon! :)
 
Idag känner jag mig jättepigg konstigt nog
blev varken spelkväll eller mys igår kväll
blev att jag gjorde ostsnitzel med mos & beasås
medand EMP satt vid datan & spelade lol
sen ca 30 min efter jag & Misty ätit
så blev det en lång promenix med Mandah, Misty & Skrållis
dem fick leka & springa av sig lite granna på grusplanen
vilket dem älskar jätte mycket verkligen
 
sen när man kom hem igen
var jag fortfarande mätt
magen gjorde ont som fasen
kollade lite på TV sedan blev de att gå & lägga sig "/
 
Men idag är man uppe med tuppen känns det som
jag har redan gett djuren mat
diskat samt fixar frukost & kaffe till mig själv
vart vaken sedan 9 - halv 10 idag
snart blire att väcka Mandah så ska vi panta
samt till grusplanen med busarna
men först blire att dricka upp kaffet & ta Misty på en liten promenix i SOLSKEN! 
men först får jag väcka henne, hon sover gött i sängen ^^
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback