Mitt i veckan :)

 
Hejsvejs! :)
 
Då har man redan hunnit slängt i en tvätt i maskin
fixar frukost till alla som är hemma
ringt till mammi & snackat lite
blir att gå dit efter 2 tiden, då tvätten är klar
ska dit & äta middag, undra vad det blir för någonting
 
min frukost*
 
Denna dagen är det regn till & från
ingen vidare värme alls faktiskt
får hoppas det blir bättre under dagen eller kanske till helgen
fast då jobbar man såklart igen
senare ikväll kommer gubben hem
han blir hundvakt inatt som vanligt när jag jobbar
får ha fixat någon mat tills han kommer hem
vilken tid det nu är ^^
 
Nu ska man fixa sig lite granna
innan man ska ta tvätten samt en promenix med Misty
hoppas denna dagen blir hyfsat lugn
man ska ju trots allt jobba inatt igen så ska helst inte göra för mycket innan
 
Hoppas alla får en bra dag :)
för det kommer jag & Misty att ha.
 
"Vakna upp ur drömmen, för bara döda fiska går med strömmen"
 
 
P&L


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback