Lördag igen !

 
Tjenixen! 
 
Idag jobbade jag 7-16.30
en lång jäkla dag vill jag säga
trött & sleten var man verkligen
men det gick att jobba ialf ^^
 
sen när jag kom hem vilade jag lite medans Prinsen gjorde pastagratäng
mycket god var den verkligen, du lyckades bra med att göra det
sen tog jag en promenix med Misty till Vreta & hälsa på Lillebror
samt rensa Egons bur, gav han massvis med mat samt nytt gott vatten
där efter gick vi sedan hem till mig
spelade xbox & tjötade tills hans flickvän Ännä kom & hämtade honom
 
Prinsen, jag & Misty tog en kvällspromenix
det var vackert & härligt, stjärnhimmel ikväll
vilket jag älskar att se på
fick se stjärnfall, då blev jag glad
kunne sova gott sen, var mest därför jag ville gå ut ikväll
 
Fick veta att min Egon blev pappa inatt till 5 små tjockisar
Grattis till dig ! <3
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback