Lång o seg dag..

 
 
Hejsvejs! :)
 
Igår fick jag hoppa in extra & sitta vak på jobbet hela natten
vilket var mycket segt kan jag lova
vill inte göra om det igen
får hoppas man slipper, blev ingenting inatt som tur var
ska ju trots allt jobba imorn natt igen
 
var hemma vid halv 8 imorse
gav djuren frukost samt fixade till mig själv oxå, var hungrig som fasen
strax efter det blev det en ganska lång promenix med Misty & Mandah
innan det var dags att sova lite granna
 
vaknade utan av att Prinsen kom hem från jobbe stax efter 16.00
gick upp & fixa lite saker som behövdes fixa
bredband, disken, promenix & mat
det blev ugnspannkaka med bacon
första gången man gjorde det men blev ganska lyckat
fast jag inte tyckte det
gick ialf att äta som tur var
sedan gjorde man inte mycket mer än kolla på Tv, spela lite X-Box
innan det var dags att gå till affärn & handla lite granna
sam ta ut Misty på ännu en promenix
 
 
Nu sitter man & kollar lite på Tv
äter popcorn & dricker energidryck samt ätit kvällsmat medans Prinsen sover i soffan
myskväll  med Misty blire idag innan det är dags för ännu en promenix innan sängtime
 
Hoppas ni haft en bra dag som inte vart lika regnig som min.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback