knasig dag

 

 Hejsvejs! :)

Idag gick jag upp vid 06:15 tiden för att jag började kl. 07:00
trodde jag ialf men hade lite fel där
började inte jobba försen kl. 08:00
så efter att Misty hade ätit upp sin frukost gav vi oss ut på en promenix
väl hemma igen fixade jag lite kaffe innan det var lagom att gå till jobbet
 

Efter jobbet blev det är att färga håret med Mandah
hon skulle ha rött & jag skulle ha svart
medans vi väntade på att färgen skulle tvättas ut
såg man svarta, stora flagor som flög utanför lägenheten
ett stort svart rökmoln syntes bakom träden mitt emot oss
vi hade innan hört några brandbilar åka förbi på boråsvägen strax innan
men vi tänkte att det kan ju inte brinna någonstans efter som det regnade som fan
men vi hade väldigt mycket fel.. klart det brann, scoutstugan tror jag det var..

tänkte inte mer på det direkt så
sköljde ur hårfärgen innan jag skulle möta Prinsen på stationen
men när jag tagit på mig kläder & satt upp håret kom han in genom dörrn
min pappa hade kört hem honom i regnet
men jag skulle till affärn ändå & handla så det var bara att ge sig ut i regnet

efter man kommit hem igen så kom Mr Snuggels förbi en stund
senare kom Lillebror, skulle bli spelkväll här hemma
fick samtal från jobbet, blev att sitta VAK inatt islt
inte så roligt men bra med pengar, speciellt när man får dubbelt

fick vila en timme typ innan det var dags att dra sig till jobbe
medans Prisen & Lillebror gick en promenix med Misty

Till vänster: *Ny bild ----- Till höger: *Gamal bild  

 

 

 



Kommentera inlägget här:
2012-08-07 23:19:00 http://exeggutor.se

Hihi Snygging! ;) <3

Svar: nejdå men du är. ^^ <3
Bäcka Arvidsson


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback