jahaja :)

 
Go' Kväll ! :)
 
Det blev en liten sväng till Vreta
snacka med mamma om lite stuff samt åt middag
Kycklig, rid & sås samt lite lingon till
super gott verkligen
 
Sedan fick jag en förfrågan om att jobba inatt
Tackade såklart ja, fast det tog emot lite
men måste ju nästan ta allt jag får
eftersom jag inte vet hur lite/mycket jobb jag kommer ha nu det närmaste
så det var bara att gå hem & fixa lite innan man skulle vila
 
Har vilat en stund, men inte direkt sovit utan mest legat & vänt mig
inget roligt alls när man ska vara pigg hela natten fan
gjorde mig lite mat som jag äter nu
ska snart fixa mig för att sedan gå till jobbe
har redan fixat matsäck ialf så jag klarar mig hela nattten lång
 
Hoppas allla får en bra kväll/natt
jag hoppas på en lugn, för imorn ska jag upp kl 10 typ
så blir inte så mycket sömn för min del sen när jag kommit hem
suck..
 
 
 
 
Peace&Love /Aj


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback