Go' Morgon/Nattinatt ;)

 
Go' Morgon världen, men snart blire nattinatt världen ! :)
 
är man hemma igen efter att ha jobbat extra ännu en natt
var mycket lugnare än natten innan
vilket var ganska långtråkigt kan man säga
tiden går så himla segt & då blir man tröttare tycker jag
men nu är man hemma ialf & äter lite granna innan det blir en liten promenix med Misty
sen blir det att sova några timmar så man är lite mer levande denna dagen
 
funderar på om man ska ringa veterinären idag eller imorn
men får snacka med mamma först, måste ju ha någon som kör till Vara
eftersom jag inte har skaffat körkort ännu
fast jag är 23, men känner att det inte behövs just nu
utan vill få ordning på allt annat i livet innan jag tar tid till det
ja, jag vet att det är bra att ha men är man inte beroende så vad spelar det för roll då undrar jag ..?
 
Näh, nu ska jag inte sitta här länge till
får äta upp & sen gå så jag kommer i säng någongång
 
Hoppas alla får en bra dag, jag hoppas jag ialf får det
utan åska & regn såklart, solsken skadar inte alls för den delen! :)
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback