Go' Morgon :)

 
 
Ja, då är man hemma igen efter att ha jobbat extra inatt
har varit en lugn natt, ganska härligt faktiskt
men har ont i kroppen som fan verkligen
mest vid axlarna & skuldran "/
tog två värktabletter & hoppas på att dem gär någon nytta
inte roligt att gå med värk hela dagen
speciellt inte när man ska jobba extra en natt till !!
 
Nu har jag fixat tvätten, hängt upp & lagt i en till maskin
som är klar om cirka 2 timmar
har gått en liten promenix med Misty
nu ska jag göra lite frukost innan jag ska sova till 10- 10.20 typ
för vid 11 ska jag vara vid u-mottagningen 
lär vara helt död fan!
 
Efter det blire att ta upp resten av tvätten
hoppas allt är torrt då, finns ingen plats här uppe att hänga på xD 
sen blir det att sova några till timmar faktiskt
annars lär jag vara en levande Zoombie på jobbet
vilket inte är helt okej .. 
 
Men nu är frukosten klar så ska äta den & sedan sova
skriver kanske mera senare, om jag orkar
 
Ha en bra dag, verkar bli en underbar dag med solsken :)
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback