En lång tröttsam söndag

 
Tjenixen ! 
 
Idag har jag jobbat tidigt igen
7-12 & sedan 16.30-21.30
en lång söndag
 
Det började med att jag nästan försov mig
vaknade 10 i 7, var att springa till jobbe
var trött ända tills man skulle hem igen kl 12
 
Gick hem & diska, tog en promenix med Misty
samt försökte väcka Prinsen, men det lyckades inte
La mig en stund för att vila, var så trött så behövde det
vakna inte utav väckar klockan alls
tur att Prinsen var hemma, han väckte mig typ 16.20
så var bara att springa till jobbe ännu en gång
haha. hur lyckas man görat 2 gånger på en dag är frågan?! 
 
Sletenjobbet har det varit
trött som fan nu när jag vart hemma en halvtimme drygt
Prinsen tog en promenix med Misty så jag slapp gå
är så jäkla trött så vet ej vart jag ska ta vägen längre
gjort kaffe & kollar på TV iväntan på att dem ska komma hem igen
sedan blir det nog sängen för min del
ska ju upp kl 6 imorn bitti igen
är inte pigg alls på det fan
 
Är tacksam & glad att jag har min älskade Prins <3
Du betyder mycket
Jag älskar dig
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback