Bullbak & chill ensam hemma ;)

ff 
Tjenixen ! :)
 
Idag har jag & Misty tagit oss en sovmorgon verkligen
vi gick la upp vid halv 11 & åt frukost
sen tog vi en halv lång promenix ute i detta härliga väder
 
Sen fick jag för mig att jag skulle baka lite bullar 
får ju passa på medans man är själv hemma
samt att jag har sagt det i typ 1-2 veckor nu att jag ska görat
så nu gjorde jag det medans Prinsen jobbade
han får smaka när han kommer hem
hoppas dem går att äta bara, för har ej velat smaka försen han är hemma ^^
 
 
Nu ska bullarna svalna lite granna innan man ska frysa in några
så man har fika ifall någon kommer på oväntat besök
nu har jag diskat & fixat lite hemma
blir snart att ta en promenix samt gå till affären & handla lite granna
Sen blir de no att möta sega Prinsenststionen
vet dock inte när han kommer men det märker man :)
 
Denna kvällen återstår att de vad som kommer att ske
spelkväll eller kanske myskväll?
vem vet vad som händer, jag vet ialf inte ännu ^^
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback