*Uppdateringar på GoVäg!


--------------------------------------------------------
Hejsvejs!

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev någonting här
kanske är dags att uppdatera lite smått och gott om livets mysterium

Kan säga att man jobbar mycket igen
känns som om man knappt är ledig
när man väl är det så ringer mobilen stup i ett
får nästan stänga av den nuförtiden
men det kan man inte heller göra
det kan vara viktiga samtal som väntar ^^

det har varit gött att va ledig 4 dagar
brukar inte vara med än 2 annars
så har festar hela helgen med Prinsen samt vänner
kan säga att man var görseg efter att ha drickit en hel helg
men roligt vare ialf kan jag lova er!

Fick träffa LilleLeo i veckan
han är här & hälsar på sin tvillingbror & pappa
så det är mycket roligt att träffa honom
han fick faktiskt en parfym av mig
för Prinsen fick den andra jag köpt
kunne ju inte med att slänga en flaska som lukta så gott
lite roligt äre att tvillingarna har nu samma märke på parfymerna
men skitsamma, dem luktar ju ialf olika fast samtidigt gott

näh, nu funderar jag på att ta mig någonting att äta
har jobbar kvällen idag, så får oxå snart sova
för imorgon börjar man redan att jobba kl. 12
suck, men jobb = pengar!
så skall egentligen inte klaga när lönen kommer om 2 dagar.


--------------------------------------------------------

Trackback