ULLARED ^^

 
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Hejsvejs!

Denna dagen åkte man till ULLARED kl.07.00 på morgonen
bara för att shopppa lite stuff
det är facket som ordnade detta
själva resan är gratis!
vilket många verkligen tycker om
det är alltid roligt att åka med jobbkamraterna
fast inte med vissa som tjötar som bara den
båda vägen dit och hem
man var rätt trött i huvve sen
men man klarade sig ändå

hittade saker som jag behövde ha här hemma
samt till Misty
var nöjd med allt jag fick med mig hem
men kanske inte lika glad sen
när jag knappt hade pengar kvar
så fick leva görsnålt tills lönen kom

Såg Morgon som är med i ULLARED TV-serie
sedan ropade dem upp Ola-Conny eller vad han nu heter
dem sa oxå högt att dem inte längre var på semester
utan att dem var hemma & jobbade som vanligt

efter denna långa dag var man äntligen hemma ungefär vid 18.30 tiden
trött & sleten var man som fan
var görskönt att va hemma verkligen
man kunne vara för sig själv
sova gott i en efterlängtad säng
fast man skulle upp tidigt dagen efter & jobba delad tur
som man inte alls var pigg på!
suck..


&
Det var verkligen görsnällt utav LilleLeo att vara hundvakt denna dag
Prinsen kunne ej för han jobba
samt Pappa & alla andra oxå i familjen
Mamma åkte med mig så hon kunne ej heller ta Misty
så blev att köpa ngt till honom som tack. :)
 
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨


 

Trackback