Ledig en fredag!


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Hejsvejs!
Äntligen är man ledig fast bara en dag tyvärr
så vad passar man på att göra denna dag tro
Jo, jag gick & fixade naglarna
det har jag aldrig gjort innan så
det är spännande & nytt för lilla mig

*h
är är resultatet*
-
mina naglar
-
mn
-
(ignonera att man håller i ett ciggpaket)

Men jag är verkligen jättenöjd med naglarna
fast det känns lite konstigt & ovant
ialf för mig när jag aldrig haft det innan
men man vänjer la sig med tiden antar jag


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨


Efter detta 3 timmars långa besök gick jag till Miamis jobb
tänkte ifall hon var lika hungrig som jag & ville äta någon mat
där på vägen dit så träffade men Peter & Denisa
min Systerdotter jag inte sett på 2-3 år nu
Hon har verkligen blivit stor & görsöt
så vi åt pizza ihop med dem innan Peter skulle jobba & vi skulle hem

Vi satt & pratade om gamla minnen
allting som händer i livet
vad alla har missat hos varann
en trevlig matstund var det verkligen
<3

sedan gick jag hemåt & Miami till Vreta
tog Misty på en promenix till Cissi
där Kikkan satt & fixade sina naglar
inte lika kul att det börja åska & ösregna som alltid när vi hälsar på

Kikkans naglar,
*här är resultatet**
-
Kikkans naglar
-
kn
-
Gjorda utav Cissi*,


Misty mår inte så bra alls, hon spyr & shit
synd om min lilla älskling verkligen
Prinsen är så söt, han köpte en flaska sprit till mig
Tack så mkt!
<3
*HappyHappy*

Nu sitter man hemma & väntar på att Kikkan ska höra av sig
så ska vi dra & handla lite sedan
samt planera vad vi skall hitta på nu när det snart är Valborg
Vad händer på Valborg annars om inte supatime?!


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨


 

Trackback