några tankar och ord..



varje gång jag vaknar väntar jag på att se dig i sängen

varje gång det börjar bli kväll känner jag mig ensam utan dig

varje gång det är natt saknar jag din värme

varje gång det är stjärnhimmel tänker jag på dig


varje gång det regnar sjunger jag en sång som påminner om oss

jag ger dig min kärlek
men ändå ibland hat
de blir så jag verkligen tycker om någon

jag tänker på dig varje dag, varje natt
det känns ensamt utan din närhet
jag är glad att du kom in i mitt liv
fast det har blivit mycket skit

du kommer alltid finnas i mitt minne, i mitt hjärta
kommer aldrig sluta tycka om dig
du har fått mig att tänka på ett annat sett
se världen annorlunda

jag börjar lära mig acceptera livet
hur allting kommer bli
hur dagarna slutar
ibland ensamt men oftas brevid dig

Tack för att du finns
allt dom du gjort, allt du gör
ingen annan än du
vill jag vara med


Trackback