jao..

 
Familjer faller samman
syskonen bli osams
ingen träffar varann
allting blir bara kaos
vet inte vad jag ska göra
vad jag ska säga eller tro
orkar inte mer med allt tjafs
vart är familjen som en gång fanns
vart finns kärleken vi en gång haft
vad händer egentligen med släkten
vi splittras allt mer och mer
ju längre tiden går
destu mindre vet vi hur alla mår

jag hatar att jag saknar er
fast jag egentligen inte borde
jag änskar ibland att det kommer bli bra
allting kommer lösa sig
vi kommer bli en familj igen
men tyvärr är det inte så lätt
ialf inte som jag en gång trott
 
det känns som att alla hatar varann
ingen vill äns säga hej längre
kommer inte på någon student, jul eller något kalas alls

nu orkar jag inte tänka tillbaks på allting mer
det blir bara jobbigt för mig
får ta livet som det är
gå vidare och acceptera att det nu är såhär
fast en familj ska alltid hålla ihop
så som vi tyvärr inte har gjort

Jag ger er min kärlek
fast det är extremt svårt
jag hoppas ni förstår
hur jobbigt detta är
hur alla år får mig att mista er ännu mer
jag önskar jag kunne förstå
men det kommer aldrig att gå

Trackback