En speciell dag<3

Min Ängel med Misty
hon ville oxå mysa lite granna

 

Edde & Misty<3

Idag är det en speciell dag verkligen
min Ängel blir 22 då
undra vad som kommer hända denna dag
lite suprice blire no ska du se
måste ändå komma till dig och säga Grattis
annars blir du no säkert lite ledsen
det ska man då inte vara på sin fölsedag

Grattis på din födelse dag
jag hoppas den blir mer än underbar
fast jag inte kommer vara med hela dan
ska iväg och jobba sen på kvällen

Fira dig och din tvilling måste man
ialf om man fyller 22
men för eran del blir det allt 44 ihop
shit vad tiden går fort ;)

hehe

presenter lär komma en annan dag
då jag har mer tid på mig innan att fixa ska du se
men någonting kommer du allt få
det lovar jag dig
det räcker no med tårtan jag beställt
någonting måste du ändå få nu när det är din egna speciella dag



*iLy



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback