vad vet man egentligen?

 

Livet har sina goda stunder
Livet har oxå sina dåliga stunder
lika många vadera
om man så kan säga



allting känns konstigt
allting känns underbart
vad händer egentligen
vad är meningen med allt

det är jobbigt
det är svårt
jag kan inte riktigt förstå
vad jag gett mig in på

vad är meningen med allt
vad är meningen med livet vi lever
ska någonting hända
ska någonting vända

jag vet inte, jag vet ärligt talat ingenting
det är verkligen irriterande
jag tänker för mycket på allt som händer hela ti'n
jag tänker för lite på framti'n

vad ska jag göra så att jag kan förstå
vad ska jag göra så att det ska bli så som man vill
vad ska jag göra så att allting inte slutar olyckligt

jag vet inte, jag vet verkligen inte
vad jag ska ta mig till
det är verkligen jobbigt allting
jag önskar att livet vore lättare




 

Trackback