sista APT

Idag hade vi APT på natten
tyvärr var de sista gången med dem
underbar personal/kollegor som man jobbar med
man har varit med om mycket underligt, jobbigt o rolida tider ihop

Idag blev det smörgåstårta pga att jag slutar jobba på natten samt att mamma fick sin tjänst äntligen
sedan blev det fika som Marita fixat
kan snacka om att man blev mätt o vi skratta mycket ihop
fatta vad man kommer sakna dem
kom lite tårar allt imellan åt
men man får hoppas man kommer jobba lite med dem ibland ändå
fick inte direkt reda på när jag blrjar jobba på Enehagen
men de får jag förhoppningsvis imorgon eller i veckan då chefen ska ringa



nattens änglar

"Från nattens änglar"


Blev rörd utav att dem hade köpt en blomma till mig
dem är verkligen som en familj för mig



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback