många tankat o få ord..

Jao, vad ska man göra åt allting
Finns direkt ingenting
Idag händer la ganska mö ändå
Nu tvättar jag arbets kläderna, har dammsugit
Ska snart hänga upp tvätten så man kan sova en stund
Sen får man tvätta golvet, damma o fixa lite mer
Efter allt är klart så får man dra till vreta
Ska ju hämta min bortskämda hund ;)
Sen ska vi oxå ta hem lilla Egon så han får mera kärlek o värme ^^
Vad händer mer idag tro?
Blir no att kikkan o Miami kommer o äter lite äpplepaj jag gjort
Sedan får vi se om hjärtat kommer oxå <3

Aja, skriver la kanske mera senare.. Om jag hinner vill säga Har inte äns sovit fast jag jobbat natt ^^


Blev mkt gjort fast allt blev ändå inte klart
ingen kom o fika direkt utan sis kom o fick lite kvällsmat (panpizza)
sedan satt vi vid tv o slappa mest men de var mysigt oxå


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback