Måndag


Då ska man gå på näst sista natten då
tråkigt att man ska sluta o så men sånt är livet
man får helt enkelt accepterat
men jag får ialf ett annat vik på en utav avdelningarna jag ändå jobbat på

Vad ska man göra denna dag
glo på klockan så tiden går fort så man kan jobba?
ligga o slöa sig vid tv o invänta tiden tills de är dags att gå?
tråkigt väder är det oxå så man vill inte direkt vara ute länge
men ibland måste man ändå ut på promenix med hunden min


snart fyller min söta vän Kikkan samt hennes tvilling år
dags att fixa presenter
frågan är bara vad dem vill ha
det lär bli fest men är inte säkert att man kan komma heller "/
vilket är tråkigt men får lösa de på något sätt

Snart är de Halloween
vad händer då
fest eller jobb?
det är frågan, de märker jag när dagen kommer

Julen är snart här
tiden går för fort
hur ska man hinna med att planera allting
när man inte äns vet schemat för hur man ska jobba då
hmm.. hoppas allting löser sig så man kan få fira lite jul ialf
fast jag vet bara inte vart jag ska vara



kanske skriver mera senare, om jag orkar o har lust vill säga










Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback