jao, inge direkt att läsa


Jag vet inte vad jag ska skriva denna gång
känns som att det finns lite för mycket i hjärtat som man vill släppa
men det är svårt att få ner allting i ord
få folk att förstå vad man menar
det är svårt att skriva ner, ibland är det lättare att säga det
visa det på ett helt annat sätt

allting kan inte vara lätt, ibland är det svårt
vilket man förstår och man faktiskt står ut med i alla år

det finns människor man saknar
djur som man älskat
tider som man minns
minnen som man skapat
bilder man tagit och sedan minns precis vad man gjorde då
det finns mycket men samtidigt ingenting som händer i livet
det är som att man lever i en cirkel
allting går runt igen
man hamnar alltid på samma ställe till slut
utan svar, bara massa frågor kvar

nu vet jag inte om jag har något mer att säga
jag är trött och väntar på att hjärtat ska komma tillbaka
tittar lite på fotbollen (sverige är inte så bra längre)

imorn blir det att äta middag hos mor o far
sedan ska man ta det lugnt innan man ska iväg och jobba natt
snart är man av med natt vikariatet oxå
vet inte heller om jag pallar att börja jobba dag/kväll igen
nu när man känner att man börjar må bra
allting löser sig bra
så blir de strul med jobb istället
kan ingenting bli bra samtidigt eller
vad är det för fel på mitt liv, eller är det fel på mig?!?!



Nu stänger vi ner för denna dag
kanske blir bättre snart så man kan skriva något nytt och bra
man vet aldrig om det någonsin kommer komma en sådan dag, haha

kan säga att jag saknar min storasis
längesen vi prata nu
kan inte äns hälsa på dig
vilket är extremt tråkigt
men antar att det är så det ska va
jag saknar dig, jag älskar dig
du betyder mycket för mig


 

Trackback