Fuck the WoooooorLd


Varför ska allting gå åt skogen?
kommer ej in på min hotmail, den är spärrad
både den gamla och den nya så nu kan man inte se ett skit!!
irriterade ALLAN fan
kommer sluta på natten och börja jobba på dagar/kvällar islt
fick ett annat vik så nytt schema nästa vecka eller veckan efter
får se vad chefen säger på APT nu på måndag


Varför händer detta nu?!?!
gaah, vet inte vad jag ska göra
fattar verkligen ingenting
lite hjälp hade ju inte skadat


Har bara 3 nätter till att jobba sedan får man se hur resten av året ser ut
kan inte pllanera ett skit
vet inte äns hur julen kommer se ut
hur jag jobbar på nyår
trött jag blir på allting fan
nu vet jag verkligen inte vad jag ska göra
kanske ska försöka sova lite granna och hoppas man vaknar med bättre humör
det skulle faktiskt inte skada

men men. vad är meningen med livet
om inte massa problem och strul med allting
när någonting är eller börjar bli görbra
så skiter sig något annat
eller bara krånglar extremt mycket för en

skiter snart i allting
vet ändå att det inte kommer lösa sig
eller kanske någon dag
men känns som om att de kommer ta flera år
så länge orkar jag faktiskt inte vänta ju
hmmm....  fuck it! :@





Vart finns hjälten när man behöver han som mest? ;(
Hjääääääääääääälp mig snälla


Trackback