fuck it all!!



Då har man gjort sin näst sista natt
chefen kom till mig i morse strax innan vi skulle dra hem och sa:
- Du har sista natten nu, sedan går du på dagturer igen
yeeey!
ska ringa personalen på avdelningen och snacka sedan när jag sovit några timmar
ska se när jag kan börja jobbta där
har redan schemat på bara 75%
så kommer  jag inte jobba försen om en hel vecka
va faasen!
får lägga mig tillgänglig så jag får jobb i veckan
hur ska jag annars kunna klara av att betala hyran och mat för oss alla?!
hur ska jag orka med allt.. ~


 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vet inte fan om någonting kommer bli bra
hittar ingen tillräckligt bra lösning för allt
varken för jobb eller för min nörd
hatar att jag är en jubel idiot
gjorde så jag förlorade den jag verkligen älskar
den jag verkligen vill leva med
kommer aldrig förlåta mig själv igen
känns som om jag kanske ska flytta här ifrån
för att kunna glömma och gå vidare
det är så jävla svårt ;(
vill bara gråta sönder, vet inte vart jag ska ta vägen!


Jag önskar det inte blev såhär
jag önskar att jag alltid fick ha dig här
jag önskar att det fanns en lösning
så det inte blev bråka, tjafs och massa tårar jämt
men allting är kört, för alltid
fuck it!

jag måste glömma, jag måste inse att det är såhär det kommer bli
att det aldrig någonsin kommer bli vi
att allt jag gjort är att förstört allt underbart vi haft
att livet måste gå vidare
de gör de ändå, vare sig man vill det eller inte
jag måste inse saker och ting
jag kommer aldrig få känna din värme igen
jag aldrig kommer aldrig få känna din underbara doft
jag kommer aldrig få se ditt vackra leende
jag kommer aldrig få se in i dina ögon

fatta vad jag kommer sakna allting
hur ska jag kunna vara utan dig?
det är frågan som är jobbig
så mycket du gjort, så mycket du stått ut
kommer aldrig kunna sluta lära mig..
att jag inte kan älska dig, att jag inte får sakna dig
jag känner mig helt ensam utan dig
 ;(


regnet bara öser ner utanför
här sitter man inne och ser helt förstörd ut
förstörd utav alla tårar man gråter när man åter tänker tillbaka på allting man förlorat




Trackback