;(

 


Det är inte meningen att jag ska ha ett bra liv
kan aldrig bli perfekt
vara så som jag önskar
vara med den jag verkligen tycker om

Det är inte meningen att jag ska vara lycklig
kan aldrig bli riktigt bra
vara underbart varje dag
vara med den jag saknar varje dag

Det är inte meningen att jag ska finna kärleken
kan aldrig förlåta mig själv för saker jag gjort
vara en annan person
vara den du egentligen vill

Det är inte meningen att jag ska förstöra allt
vill verkligen att du ska kunna lite på mig
kunna se att jag verkligen försöker
vill hitta en lösning för oss

jag vill ändra på allting
få en börjar istället för ett slut
vill fortsätta men ändå kan jag inte
känns som om jag är på väg att ge upp allting vi har haft

allting går längre o längre ner
känns som om jag inte kan tänkta klart
jag vet inte vad jag vill
det ända jag vet är att jag vill vara med dig
ha dig hos mig jämt


allting är jobbigt mellan oss
vi tänker så mycket tillbaks på allting
det är inte bra men så kommer de alltid att va
jag önskar att jag aldrig kom in i ditt liv
jag önskar att vi aldrig hade träffats

När jag är ensam tänker jag på allt underbart
allt som vi har gjort ihop
allt som gör mig glad fast ändå ledsen
ibland fäller man tårar och önskar att man inte var en idiot

jag vet att du aldrig kan förlåta mig för saker jag gjort
jag vet att du aldrig kan lita på mig
de har du nog aldrig heller gjort
jag vet att du alltid kommer finnas hos mig
men bara i mitt hjärta och själ 

Jag önskar dig all lycka i världen
hoppas du finner en som du verkligen älskar
så du kan glömma mig helt och hållet 

känns som om hela världen är upp och ner
vet inte vad jag ska göra med allting längre
jag är trött, känner mig ensam och svag
vad ska jag göra åt allting
tar en dag i taget och hoppas det blir bättre dagen efter 

jag önskar att jag inte älskade dig
jag önskar att jag kunne sluta sakna dig
jag önskar att jag kan släppa taget om dig
jag önskar att jag inte gör ett misstag

 


Trackback