fredagen var nog den värsta dagen i mitt liv





Allting var som en mardröm
en sådan som man inte kan vakna upp ur
man ser allting som om det vore en riktig läskig skräckfilm man var med i
man vill bara vakna, önskar ingenting var sant
men så illa är det tyvärr
det visade sig att allting vad sant
allting var verklilgenhet
att det verkligen har hänt
det finns ingenting mera mellan oss
ingenting man kan göra något åt
allt bröt ut den dagen
det känns som om det vore igår
vi bråkade och svor



det finns inget att säga
det finns inget att göra
det ända man måste göra är att glömma
glömma allt vi haft
glömma saker och ting som fick en att må bra


önska man man fortfarande göra
men det blir aldrig mer än en saga
en verkligenhet i ens fantasi som aldrig kommer bli sann
inte äns om man ber till gud om det
'


kan inte sluta tänka tillbaka på fredagen då allt hände
jag blev knäck i tusen miljoner bitar
jag mådde så dåligt att jag bara grät floder
fatta verkligen ingenting just då
jag var arg, besviken och ledsen på samma gång
önskar att du aldrig hade träffat mig
minns att jag slängde alla dina saker i ansiktet på dig
slängde igen dörren och låste
satte mig ner och bröt ihop totalt
somnade till slut utav att alla tårar var slut
man var helt utmattad och svag


nästa dag, mådde man verkligen inte bra
vilket man inte heller gör på några dar
fast jag vet
det är bäst såhär
jag önskar jag inte var kär
speciellt inte nu längre
när jag mår som sämt
livet går vidare ändå
man måste orka fast det är svårt
nu när man ligger på botten av havet
bland alla stenar och skit


måste försöka vara stark
måste ta hand om allt annat här i världen
fast det är jobbigt, svårt
och verkligen otroligt ensamt
ibland kommer tårar
men jag håller tillbaka dem
det gör så ont att tänka på dig
fast jag saknar dig enormt



jag vill inget annat än vara med dig
känns din värme och kärlek
ha dig hos mig
det kommer aldrig bli så
ingenting kommer bli så som vi har haft det
ingenting kommer bli som förr
detta var sista gången
ingen av oss vill bråka
vi vill heller inte såra
det är de som är det svåra
att komma över allt
allt som sagt, allt som hänt
jag mår verkligen kasst

tanken flög tillbaks på allt du sa
jag orkar verkligen inte mer
jag förlorade den bästa jag haft
den jag verkligen viljat satsa hel hjärtat på
fast det var kört, från första början
har aldrig fått en riktig chans

jag önskar jag inte älska dig
jag önskar att jag kunne sluta tänka på dig
jag önskar att jag kan glömma dig
jag önskar att jag aldrig saknar dig





<3


Trackback