svårt att förstå..


jag förlorade den jag verkligen brydde mig om
han som fick mig att må bra igen
fick mig att inse mycket
kallade mig: jobbnörden
(vilket stämmer antar jag) haha
vi pratade om allting
fanns för varann när det var svåra stunder
vi gjorde mycket ihop
det vara bara ca ett halv år
men ändå kändes det som längre
tiden går verkligen fort
rinner så som sand gör i timmglasen

jag saknar faktiskt tiderna med honom
men man måste oxå inse
livet går vidare, fast vissa gånger är det svårare än andra
man önskar alltid att det fanns en lättare värld
men det finns det inte tyvärr

önskar att det räckte med att säga förlåt, gå vidare och va vänner
men det göre inte
samma sak som att:
-man kan inte få någon blind att se
-man kan inte få någon lam att gå
-man kan inte få någon medvetslös att leva livet som förr

svåra stunder kan inte göras bättre
man fäller en tår när man tänker tillbaks
hur underbart jag mått med dig är helt otroligt
så glad och lycklig
Tack för allt, förlåt för att jag förstörde
att jag sårade dig så djupt
jag visste inte att jag äns kunne göra det
tydligen så gjorde jag det
utan att äns inse det själv
sikken idiot man är
inte bara ibland utan jämt
när man inser senare vad som verkligen har hänt



*You shake my world
my day, my life
I'll always remember
..


                                                    


            
Nörd, jag kommer alltid minnas tiderna med dig
                                                                  jag saknar oss
<3


Trackback