jag saknar oss

Jag saknar dig
Jag saknar oss
Hur kunde de gå såhär?
Vi tjafsa och bråka
Mest va om småsaker som hänt
Nu är allting över, antagligen för gott
Jag är ledsen och sårad
Utav ord som du sagt
Saker du trott jag gjort
Med folk jag umgås med

Trodde du var speciell
Brydde dig och tog hand om mig
Så som ingen annan gjort
Ingen skulle kunna förstå
Hur mycket bättre du fick mig att må
Vilja vakna på morgonen
Inse att det finns bättra dagar att se fram emot
Livet är värt att ge en chans
Nu är allt borta

Det känns som att någon tog livet i en hand Kasta bort allting på en sekund
Allt man byggt upp igen
Allt ljus har slocknat igen
Utan dig vid min sida
Orkat jag inte se en bättre dag
Somnar i en ensam säng
Tankar som virrar omkring
Kan inte blundar för då kommer bilder och minnen utav dig
Din doft, din profil är det som finns runt omkring
Jag saknar dig varje sekund
Önskar allt kunne bli som förr
Då man var med dig


Trackback