that's life

 Livet handlar om kärlek och hat, otrohet och svek
tider man minns, tider man önskar försvann
minnen vi skapar, minnen vi förstör
livet är när vi vaknar upp en dag
känner hur mycket man älskar livet
att man är glad och vill sprida glädjen vidare
man kan inte sluta le, kan inte sluta tänka på dem man tycker om
den dagen hade jag för ett tag sen
kände mig som den lyckligaste i världen
hur kan det vara så vissa dagar
när man ibland islt är less på precis allt
vad är meningen med det vi gör
jag är glad och lycklig så länge jag lever
så länge mina vänner och all kärlek finns
utan det hade jag inte äns vart kvar i denna konstiga värld
Tack för allt och inget
kommer alltid älska er så länge livet räcker till
ni har stor betydelse i mitt liv
ni är mina änglar utan vingar
så som en fallen ängen blir till skyddsängel
vissa är sånna i mitt liv


Trackback