R.I.P Robin Grehn


Denna dagen började bra men slutade som värst
Min underbara, fina vän Robin Grehn försvann från våra liv
lämnade denna jord för att fortsätta leva hos änglarna
Kan inte fatta att det är sant, att du verkligen är borta
varje gång jag tänker på dig fäller jag en mäng tårar
tänker på tiderna vi hade tillsammans i falköping
allt man gick igenom, allt man gjort
så mycket du gjorde för mig, så mycket vi ställt upp för varann
du fanns alltid som en hjälpande han
du brydde dig om oss, speciellt om Daniella
hon var din lilla ögonsten

våran egna obilobin är du i våra hjärtan

På Julafton hade vi känt varann i hela 3 år
ingen rolig julklapp man fick direkt ;(


jag saknar dig så mycket att jag inte orkar tänka klart längre
det känns som om jag är i en annan värld
jag kan inte koncentrera mig, det ända jag tänker på att du inte finns kvar i mitt liv
du betyder så mycket för mig verkligen
jag hoppas vi ses snart
det är fruktansvärt tomt utan våran Obilobin

jag tänder ett ljus för dig
det ljuset ska brinna för dig och alla minnen man minns
du är en människa som är guldvärd i allas ögon
du är en pärla i våra liv


Du kommer alltid finnas i våra sinnen, minnen och hjärtan
vi älskar dig


Vila i frid Robin <3

19/12-2011


Kommentera inlägget här:
2012-01-08 21:37:45

vem är daniella ?

2012-01-21 22:38:33

Daniella är min systerdotter (:

2012-04-11 16:16:30

hej! jag har gått i samma klass som Robin och har nu fått reda på att han har gått bort. hur gick han bort? har mycket roliga minnen från robin. tänker på dig som kände honom väl.

2012-04-11 21:29:11

Hej Lisa, han tog sitt liv tyvärr :(

jag saknar honom mycket, tänker alla minnen man fick utav honom. en underbar kille verkligen.

2013-09-23 08:20:37

2013-09-23
Hej
Tack för dom fina bilderna och alla vänliga ord om Robin
Jag skulle vilja komma i kontakt med dig via min email för mer information om Robin.
Jag är Robin Grehn far och jag bor utomlands så kontakt via mail är den enda möjligheten.
Med vänlig hälsning
Ingemar Eriksson

Svar: Hej, sanna ord om en underbar vän man lärde känna då man var ny i Falköping. Han hjälpte mig mycket i livet och det är jag tacksam för.Okej, har du inte bott i Falköping innan?

Mvh Bäcca
Bäcka Arvidsson


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback