JULAFTON 2011




GOD JUL!!




Denna dagen är la inte så speciell för min del men för vissa andra är den faktiskt det
dem firar jul, det är ju faktiskt julafton
då brukar alla vara lediga
får några klappar i strumpan som hänger vid sängen
sedan gå ner till resten av familjen i köket och äta en mysig frukost
medans andra inte firar utan jobbar islt
det gör jag, för vi kanske firar lite "Jul" på annandagen islt
dem flesta från familjen kommer dit på efter middagen
Vi äter god mat tillsammans, delar ut klappar och sedan dricker tillv kvällen är över
det brukar alltid vara trevligt sällskap
vänner utanför familjen brukar komma och hälsa på

Denna Julen jobbade jag till 16.00
sedan gick jag hem för att duscha och ta på mig andra kläder
man kanske inte kan ha samma kläder som man jobbar med eller hur?
sedan gick jag hem till Edde och hans pappa och bror
tog med några öl och klappar som jag köpt utan att dem visste
det var väldigt mysigt att komma dit
var verkligen den mysigaste julen jag har firat med någon i hela mitt liv
det var den bästa dagen i mitt liv, fick vara med den killen som verkligen är mitt allt
han betyder så enormt mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen utan honom
jag är så glad att han finns i mitt liv och att jag älskar honom verkligen

Lite senare på kvällen gick vi och hälsa på min familj som firade jul med vänner
tog en drink och var med på klappdragningen
jag vann en Vinflaska, typiskt att jag skulle vinna den som inte dricker vin
men Edde blev glad så han fick den såklart

sen drog vi hem till Edde och hans familj igen
då följde min syster med för att vi skulle inte stanna länge
klockan var mycket och det var dags att dra sig hemåt för att sova
man behöver det efter en lång dag som denna

Tack för en underbar Jul, den kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta
den bästa julen jag har haft!
Jag är glad att jag fick fira med dig och din familj!




Trackback