för många tankar, för många ord

 
All I need is you
 
jag är ledsen jämt
gråter tills jag somnar
vaknar utav tårar som rinner ner för kinden
när jag tänker på dig
jag vet inte om det kommer bli bättre
kommer det någonsin ta slut?
vet ej... jag vet ej..

Det kommer att ta ett tag, ett bra tag
innan allting blir bra igen
även fast man ej kan tro det ibland
man hoppas och önskar på annat
att allt kommer lösas, att allt kommer bli bra igen
fast man vet att det aldrig kommer bli sant

suck..

varför ska man tänka på så mycket för
varför kan man aldrig släppa saker som hänt förr
kan man gå vidare i livet, vill man gå vidare i livet?
vet ej... jag vet ej


jag vill inget hellre än att vara med dig
berätta hur mycket jag älskar dig
men det är försent, de kommer alltid vara försent...
vet det... jag vet det

suck..

jag hatar mig själv för allt fan
jag tänker på det dag som natt
shit vad jag hatar mig själv, även mitt liv
vill inget hellre än att det ska ta slut
just här och nu
jag vet att det inte är så lätt som att sägat
visst man tänker på det ofta
hade varit skönt att slippa all skit i denna värld
men det är svårt att lämna allt som man älskar
allt som man lever för

suck..

det ända jag vill är att finnas hos dig
vara med dig, leva med dig
jag vill vara lika lyklig så som jag var med dig
dem dagarna var dem bästa i mitt liv
jag inser hur mycket jag saknar det
när jag tänker tillbaks på tiden vi hade ihop

men det kommer jag aldrig bli så igen
det känns verkligen som att du hatar mig
jag vill verkligen inte det

Men... det kanske är meningen
att det aldrig ska va vi
att vi aldrig ska leva ihop
vi kommer leva olika liv
vi ser saker och ting på olika sätt
vi kommer aldrig mer ses tillsammans
vi kommer aldrig mera umgås ihop

suck..

jag vill inte tänka längre
jag vet inte vad jag vill i framtiden
det är sjukt jobbigt fan
önskar allting försvann


jag vill bara vara med min Nörd..
jag saknar dig så extremt mycket verkligen!



lyckan kommer lyckan går
du kommer alltid finnas i mitt hjärta
fast du inte vill det, förlåt!
<3 Dig
 

Trackback