ännu en söndag



Solen i Vreta är det vackraste man kan se
månen lyser upp natten
stjärnorna är mysigt att se på

h 

http://www.youtube.com/watch?v=1ZyHhqgaGOM

ännu en söndag som är kommen
man tänker ändå tillbaks på allt som gjorde en glad
tiderna som då var som bäst
dagarna var långa & underbara
vart finns allt det nu?
man känner när man vaknar upp
att denna dagen kommer oxå vara tuff
man har mycket som ska hinna med
planerar allt i förväg
men allt blir ändå inte gjort
det är för mycket på listan
endel saker måste uteslutas
allt jobb man tar på sig
blir lätt för mycket
man blir trött & seg
till slut orkar man inget mer
det är svåra tider
svåra stunder
men antar att sånt är livet

lyckan kommer lyckan går
den varar ett tag
innan den försvinner för gott
tider man haft
livet man levt
var mest en rolig lek
när allting sakta suddas ut
vet man att allt är slut
goda stunder
sorgna dar
det livet man lever

kan aldrig ge en ett ärligt svar
varför man ska leva kvar
stanna där man är
kanske är så det ska va
mår man sämst när man varit kär
då personen har förvunnit ur ens liv
allting är tyst & hemskt
kan inte höra någon viska ditt namn
då kommer gråten i halsen
tårar som bildas
stänger alla dörrar & fönster
vill så gärna börja om
men det är så svårt
kämpa på, livet rullar ändå
vara sig man vill det eller ej
orkar du, så orkar jag
allt jag vill är att säga: förlåt tusen gånger om
men det lönar inget till ändå
allting gott, slutet gott
trodde inte de skulle gå så långt mellan oss

nu ska vi försöka gå en runda
hälsa på familjen
som ibland kan vara den värsta
men oxå vara den bästa i vissa fall
Tacksam är jag för allt dem gör vissa dar
speciellt min Lillebror
han finns alltid för mig i alla lägen
kan se på mig & säga: Vad har hänt & hur mår du?
ingen annan märker när jag mår skit
ingen annan kan se på mig så som han
han lyssnar & förstår, pratar igenom allting som hänt
TACK för att du finns Lillebror min
du är guldvärld, finns ingen annan som du
                                                                         Jag kommer alltid älska dig
<3



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback