tänker på dig

Jag visste inte
att man kunde sakna någon så mycket
tänka på en person jämt
ingen annan finns i din värld
bara du & han
hur underbart är inte det eller
jag tänker på dig jämt
undrar vad du just nu gör
vet att du gör saker jag inte tycker om
men får ändå försöka accepterat
du gör det med dina vänner
tur att inte jag är med där
vill vara mer än din vän
men vet att du inte kan ha mig som flickvän
tycker om dig ändå
fast det inte alltid värkar så
du ska veta att jag finns för dig
sekund som minut, dag som natt, månad som år
det ända jag vill är att känna dig
vara nära dig
ha ett liv ihop med dig

Tycker om dig nu lika mycket som då
du får mina dagar att förvandlas från grått till blått
älskar när du ler mot mig
vackrare ögon finner man inte
jag vill vara med dig nu när jag tänker på dig
lämna mig inte ensam igen


Trackback