suck..




Jag vet inte längre vad som händer
allting går åt helvete rent ut sagt Vad vi än säger & gör slutar allting med tjafs & bråk
Hur kan det bli så mellan två som tycker om varann så mycket?
Det känns som om att det inte spelar någon roll vad jag säger, du tror inte på mig
Vill inte lita på att det är sanningen
Idag ska vi ta ett stort seriöst snack, får se hur allt slutar
Du ska veta att jag alltid kommer ha dit i hjärtat mitt
Saknar dig dag som natt
Utan dig i mitt liv skulle bli sjukt tomt
Hatar att man känner som mam gör
Att man tycker om dig så mö
Otroligt att vi alltid ska bråka rejält, som om vi vore gifta
Tur att vi inte är det, hur hade de kunnat gått?
Förlåt för allt, kan inte förlåta mig själv efter allt som hänt
Jag tar helst inga beslut själv, det får vi va två om..
Men jag har en känsla av att detta är sista gången vi ses
Vi kommer gå skilda vägar, leva ett liv utan varann
Jag är ledsen som fan, vill inte ha det såhär..
Vill vara med min kärlek & den kärleken är min nörd
Fast du inte säkert tror det. ;(
Skriver kanske mera sen, om jag orkar efter allt som ska hända sen.




Trackback