Somliga går iväg ...

,-

Du skakar världen, förvirrar mig
tiden kommer aldrig va sig likt igen

du skapar bilder, åh minnen
minns du alla goda tider
Vi har gjort mycket åh lite
tillsammans har vi bildat detta livet
de finns stunder och tider
vissa kan vara väldigt jobbiga
När man tänker tillbaka
ryser man till utav saknad
kan de vara sanning

att de aldrig kommer bli sig likt igen

 

 

 

Förlåt att allting blir fel
ord som sägs
saker som skrivs
man ska inte lyssna på allting
inte när andra pratar "åt en"
jag vill & kan inte säga precis all
vissa saker håller man inom sig
vill inte lämna ifrån sig
för att man vet
personer kommer då att bli sårade
precis som du blev då


man kan inte va som alla
alla är olika varann
på många sätt
bra som dåliga

vissa passar bra ihop
vissa är förjävliga ihop
alla hör inte ihop
men folk inser inte sånt
vill dem ha någon
försöker dem tills allting går åt skogen

blir känslorna för mycket
backar endel undan
vissa stannar kvar & har mer att ge tillbaks
önskar saker & ting var som förr
då allting var lättare
samt tryggare
Jag hoppar tror & vill att du ska finnas här för mig
att du finns kvar hos mig
som jag allid kommer va för dig

Du är en speciell person verkligen
jag tyckte om dig

 


Trackback