orkar inte mkt mer..

Det ända jag vill är att sova
sova, sova, sova!
är trött & sliten
jobbet gör slut på en
orkar knappt gå ut med hunden längre
vill inte vara social med folket
sitter hellre ensam hemma vid tv

jag orkar inte mer
vill inte finnas kvar
jag saknar allting
som jag inte alls har kvar
orkar inte äta
vill inte vara social
sitter hellre ensam hemma
var eviga dag

allt händer så fort
man hinner knappt blinka
försen allt försvunnit bort
endel för gott
andra för ett tag
jag vet inte vad jag ska gå för väg i livet
känns som om det inte har någon mening längre
kan hellre sitta ensam & känna mig svag
än finns lyckan & få ha den kvar
suck
suck
suck
livet hade en mening
men nu är det slut
finns inget man saknar mer
än sin nörd som fick en att le

jag saknar dig mer & mer
tänker på dig jämt
vill se dig, höra dig, umgås med dig
men det är så svårt
flera gånger har jag börjat skriva ett sms till dig
men det sluta med att jag tog bort det
kan inte äns skicka ett: Hej!
för jag vet att det inte är någon ide
förlåt att jag tog bort dig på facebook
men klara inte av att se dig skriva endel saker
saker som får en att tänka: allt är mitt fel att du är ledsen
det var jag som sårade
pga saker jag inte kunne säga
för att jag skämdes

förlåt ännu en gång
jag hoppas, tror & önskar
att den dagen kommer
då jag får vara med min nörd igen
kanske inte så som det var förr
men bara vara nära dig betyder extremt
jag saknar dig så!
<3


Trackback