andra tisdagen i månaden


Kl: 09.00 ringde väcka klockan
var ännu trött
låg kvar i sängen & somna till
kl: 09.30 ringer mamma & frågar:
skulle inte du ringa mig för en halvtimme sedan?
Jag: mjo,ja, men jag somnade till..
ska gå upp & kila ut med hunden sen går jag

ringde mamma sedan kl: 10.15
hon var fortfarande hemma men skulle ge sig iväg
sedan väntade vi utanför miamis lägenhet ca 10min

jag köpte ett mar görsnygga glasögon
samt en födelsedagspresent till min älskade flikka
Rosa<3


sedan blev det middagstime i Vreta
falsk kålpudding
men snålt med kål tyckte vi alla
nu så ska man ut i solen i väntan på att mamma ska komma tillbaka
då blire troligen lite fika innan man själv ska gå hem

*favvo paret*




Have a fu**ing great day! <3

            mistyjag


gö

Sis köpte samma fast med andra färger ^^,


Trackback