Miffo

Miffobabe


min ängel, mitt allt verkligen!
utan dig är jag faen helt jävla störd
älskar dig otroligt mycket, ud är min ensa bästavän
den enda vän jag kan lita på helt
faen va underbart de är att vara i din närhet
känner sig älskad verkligen
minns när vi träffades första gången
genom din bror jag var tillsammans med
sen tog de slut
vi börja snacka och han blev sur
haha, men vad kan man säga?!
hans liv, hans val när han sumpade det mellan mig o han
så han kan inte bestämma över oss
vilka vi får vara med och inte
han är inte inblandad juh
kan bara säga Tack Piff för allti!
du har gjort bra saker i mitt liv
fast allting kanske du int minns
men de gör jag
älskar dig ändå fast du är en svin lite då och då



¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨


MelkerAndersson
tiderna med dig är oslagbara
minnen som är underbara
kan int beskriva hur mycket du betyder
allting som hänt och hände mellan oss
sluta alltid bra, knasiga männsker som vi hör ihop
fast alla kan int acceptera de, eller inse de
tyvärr är de sant
men är glad så länge du är min vän
och kan prata om allt
när vi verkligen behöver det
finns alltid för dig så som du alltid finns för mig
du är en av dem få killarna jag litar på
kommer alltid älska dig som min vän
så glad jag var med dig har jag int vart på flera år
du lyfte mitt liv från skiten till himelen
du fick mig att le, må bra igen som ingen annan har kunnat göra
första gången vi träffades så klickade de både för dig och mig direkt
bilderna från där, minns jag så väl
lär aldrig glömma det
fatta vad mycket du betyder för mig egentligen,
du kommer alltid vara en god vän för mig
<3 



Life goe's on, but the memorys'll always be the same


Trackback