.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..


Finns int mycket mer kvar här att göra
allting har gått åt helvete
har mist den enda jag någonsing kunnat älska
vad kommer hända i livet här näst?
vill helst int veta

ska snart till praktiken, kan tänka på annat dåe som tur är
kommer va där ca 5 timmar
sen blire la hem o sova
ska försöka vara ledig imorn så jag kan dra mig till FKP för att fixa massa saker
innna jag blir vräkt
för min syster hjälper mig int som hon skulle
hon o hennes karl + hennes dotter drar bara till huset nu i veckan
utan pengar elle mat
fattar int hur dem kommer klara sig
med som sagt, deras problem så bryr mig int längre
är bara irriterad på att dem gör såhär mot mig
när dem vet hur jag haft de nu de senaste
men sånt är livet, man kan int lita på någon längre har jag märkt
ska bli min egen bästavän, men frågan är om de är värt de?

Livet är bara ett helvete
minns när jag fann kärleken
de var tider de när jag var lycklig, glad, mådde bra
men de fösrvann lika fort igen som den kom till mig
vill kunna älska, sakna någon
men de är för svårt
när folket runt omkring är player
blir nog te att flytta tillbaka till helvete igen
där kan man ialf känna sig älskad och saknad ibland
men de är int ofta
men överlever de ialf ett tag tills allting har ordnat sig för mig i världen
behöver nya tag som kan göra mig star ialt för svag
tiden i FKP gjorde mig verkligen svag
önskar att jag int flyttat hit
int träffa dig
int lär känna dig
int blivit din
kännt kärleken elle saknaden utav dig
faen va jag hatar när allting gick för fort mellan oss
allting försvanna in i tomma intet
de vi hade var plötsligt inget
men de kanske var meningen ätt de skulle vara vi ett litet tag
sen bli så bra vänner vi är idag
fast jag tänker på dig varje dag
saknar dig mer och mer
blir avis när jag vet att du har nästan en annan
är besviken på mig själv att jag lät de bli såhär
men man kan int ändra någonting
de är livets väg
man får acceptera den helt enkelt
men du ska veta att jag kommer alltid älska dig
så länge jag lever! 
Baby, du kommer alltid ha förtrollat hjärtat migg
men lämna de med all smärta som finns 
<3

-
Våran låt: Taylor Swift-Love Story-




när jag kommer här ifrån, värker de i hjärtevrån

"kolla kolla att jag har mig själv att skylla"


Trackback